Saygıdeğer Veliler;
2024 Yılında yapılan Merkezi Sınavla okulumuza kayıt yaptırmaya hak kazanan öğrencilerin pansiyon başvuru iş ve işlemleri aşağıdaki takvime göre yapılacaktır.
TAKVİM
Başvuruların Alınması ve Evrak Teslimi : 19-28 Ağustos 2024
Pansiyon Yerleştirme Sonuçlarının Açıklanması : 29 Ağustos 2024
Pansiyona Yerleşen Öğrencilerin Kesin Kayıtlarının Yapılması : 29 Ağustos 2024
2024-2025 Eğitim Öğretim Yılının Açılışı : 09 Eylül 2024
Not: Yatılılık Başvuruları Elektronik ortamda (E-Okul Sistemi üzerinden) yapılabilecektir. Elektronik ortamda başvuranlar kayıt için gerekli evraklarını belirtilen takvime göre müdürlüğümüze teslim etmelidir.
KAYIT İÇİN GEREKLİ EVRAKLAR:
(Evrakları indirebilmek için aşağıdaki maddelere tıklama yapmanız yeterlidir)
2- EK-1 MADDİ DURUM BEYANNAMESİ DÜZENLEME KILAVUZU (ÖRNEK ŞABLON)
3- EK-1 MADDİ DURUM BEYANNAME FORMU ( KILAVUZ VE ÖRNEK ŞABLON DOĞRULTUSUNDA DOLDURULMALIDIR)
5- PARALI YATILI ÖĞRENCİ VELİ TAAHHÜTNAMESİ
6- ÖĞRENCİLERİN PANSİYONA GETİRECEĞİ KİŞİSEL EŞYA LİSTESİ
Yukarıda sunulan tüm evraklar doldurulup eksiksiz bir şekilde belirtilen takvim doğrultusunda müdürlüğümüze teslim edilmelidir. Zamanında teslim edilmeyen evraklardan müdürlüğümüz sorumlu değildir.